11 Mei 2011

my wedding day

kul 8pg aku da siap2 nak g makeup,punya lma aku g smpai ada mmber2 jauh yg balik sblm tgk aku pki baju kawen time tu sedih gler,my hubby jnji nk dtg lpas zohor,aku tunggu punya tunggu xsmpai2.call smpai abis 'credit' on the way ja jwbnyajam da kul 3ptg,pdahal bkn jauh pn dlm 30mnt,ja blh smpai.time tu mula la bderau darah ni rs nak tukar ja baju mahal ni.mn x bengang org yg mai pn da balik tnggu hubby lmbat sgt..tbe2 dj kat luar tu umumkan 'ketibaan rombongan pengantin lelaki......'tbe2 lak aku jd cuak,yela nk kuar bsanding depan org jd malu lak..tgk muka hubby aku kat luar tbe2 xjd marah,tp hari tu mmg penat gler,camera mann lak swuh post merata dengan lapar pn ada,mn x nya ms mkn td suap skit ja,nak cover malu klu xdak sapa ntah licin pinggan2 tu..mlm tu lak ada cabutan bertuah,rmai gak yg dtg ye la nk tgk sapa yg kna..hubby aku pn balik lewat mlm tu,mcm besa la kna buli basuh periuk...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan