23 Oktober 2011

kek untuk anak tersayang

"mama adik nak kek"...t'dengar suara my baby yg duduk kat ruang'tamu gtau die nak mkn kek,aku pun sbenarnya da lma x wat kek,dah kbetulan plak hari ni mood aku nak masak...so tnpa blengah ag,aku trus g dapur n siapkn bhn2 nak wat kek..dlm dok cari2 tu tetibe lak jumpa cheese lbh wat pizza tu,dr simpan ja kat dlm pti'sejuk tu baik kuarkan n wat kek..kbetulan hari ni my hubby x kje.
sambil2 my hubby geledah keta kat luar tu aku pun ambik ksempatan ni swuh die lak jga anak..bkn apa klu ada bdk kcik ni kat dpur alamak x berasap la dpur tu...kang dr nak wat kek trus jd lempeng...tengah2 sibuk bancuh adunan tetibe lak perasan ada yg x ckup...."Alamak baking powder x ada",mcm mn nak wat ni????? klu swuh my hubby g bli sorg2 cmfrm xnak nya..,nak tnya pun tgk bz semacam ja my hubby ni.
wat kering jela,aku pun tnya dengan slamba..."Abang nak wat kek tp brg x ckup la"...tolong belikan blh???
tetibe tdengar "Jom la g skali"...huuhh lega bila dlm keadaan bz tu nak gak die bw g beli...
xsmpai 10 mnt smpai umah,ag pun x jauh dr umah...so aku pun start bncuh adunan utk d'jadikan cheese kek


untuk menambat hati my baby aku letak ceri cincang bnyak2...

haaha..bila da siap ni la rupanya...murble cheese kek.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan