10 Julai 2011

air mata..

dah lama rasanya x baca blog,hari ni aku ambil pluang yg ada untuk mengunjungi blog rakan2 yang lain..sedang leka baca sebuah blog air mata aku turun mmbasahi pipi,aku seperti dapat rasakan betapa sedihnya apabila kehilangan seorang yg amat kita sayangi,sebak ati ni bila mengikuti semua artikel dalam blog tu,
xdapat aku bayangkan andai aku dtempat mereka,kehilangan seorg anak yg masih kecil dan baru mngenal dunia betapa kuat dan tabahnya hati seorang ibu yg merelakan pmergian seorang anak yg berusia 1thn lebih yg menghidap penyakit Gaucher Desease Type II .
anak kedua yg menghidap pnyakit tu sejak dr lahir..akhirnya pulang ke Rahmatullah lebih setahun lalu.Tuhan lebih menyayangi anak kecl itu.doa ibu dan ayah sentiasa bersama die.dari aku pula sntiasa mendoakan kebahagiaan die d syurga dn dtempatkan bersama orang yg beriman AMIN.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan